Non é fácil de definir, pois leva implícitos múltiples matices que explican a nosa relación coa xente, e que determina o noso nivel de benestar no mundo como seres sociais que somos. Referímonos á capacidade que temos de entender, traballar e seleccionar emocións propias e dos demáis para xerar resultados positivos. É dicir, é a habilidade para xestionar emocións propias e alleas e que permiten que os demáis se sintan a gusto con nós e nós cos demáis. Comprender as emocións e equilibralas permite guiar a nosa conducta e procesos de pensamento para obter mellores resultados para ser felices. Permítenos expresar emocións de forma sa e satisfactoria, e facilita a toma de decisións.
Sendo como é tan importante nas nosas vidas, chama a atención que non estea reglada nas institucións educativas, e se ben se traballa de forma transversal, segue sen ter peso curricular. Un artigo publicado hai dous días na Voz de Galicia, fai fincapé neste tema, e recolle unha iniciativa da Anpa de Vigo para que, polo menos, se aborde en actividades extraescolares (e que nos debería facer reflexionar sobre como a sociedade vai máis rápido que o sistema educativo no que a detectar necesidades reais se refire, empeñado agora e dar marchas atrás e priorizar a formación da competitividade por riba da humanidade).
Nesta páxina ofrecemos recursos relacionados co traballo da intelixencia emocional.
Pois nada, pasaba x aquí e a primeira "paraemoción" que me ben á mente é diciros ola! Para ser un centro escolar (espero que lonxe da moda coachinanga), resulta refrescante...
ResponderEliminar