O pasado mércores ocorreu algo inédito no centro, un raio de luz colouse na nosa biblioteca e axiña comezou a manifestarse de moi diferentes formas.
Como se fora unha actriz que se preparara todos os papeis dunha obra teatral adoptou personaxes diferentes e mudou o vestiario acorde á reacción co decorado.
Ao principio entrou en escena reflexándose nunha pirámide transparente para nos ofrecer un atractivo holograma. Os asistentes estaban entusiasmados, a cousa pintaba ben e a función prometía sorpresas.
Sempre que hai unha obra aparecen @s crítico@s
para falar dela, unhas veces ben e outras non tanto. QUE MEDO!
Por sorte e tamén preparación, @s crític@s actuaron positivamente e falaron "moi ben" da que consideramos unha "revelación". Explicaron perfectamente o seu comportamento variable; un tanto “particular” ... sempre na súa “onda”
Para unha análise precisa e co ánimo de captar calquera
movemento imperceptible da nosa “estrela”
@s crític@s utilizaron as tecnoloxías que
tiñan ao seu alcance. Optaron por rexistralo cunha cámara e proxectalo
simultaneamente para non perder detalle.
Foi desta maneira como nos ensinaron a traxectoria que toma un raio láser cando entra nun chorro de auga : unha danza zigzageante no interior das paredes do tubo. A actriz, co seu xeométrico baile, tocounos a “fibra óptica”

De súpeto e para o noso asombro, un crítico
fixo o que nunca debería facer: un espoiler! Adiantounos cómo a actriz ía
actuar. Dixo con voz clara: Agora tomará
o papel da refracción!
Aínda que houbo un momento de incerteza, pronto esquecemos o desliz e prestamos atención ao novo xiro que tomaba o acontecemento.
E que maneira de actuar! Por momentos cremos
que a actriz perdera a razón e volvérase tola. Así
como entraba en diferentes corpos tomaba distintas velocidades provocando verdadeiros
efectos ópticos. O atrezo non podía resistir á súa maxia.
Pasou
de rachar un pau
para
despois facer desaparecer un vaso de cristal dentro doutro
e por último deformar o “telón”
Tanta intensidade tiña que ser esgotadora, non
podía continuar a ese ritmo. Estabamos seguros de que tarde ou cedo ía
desfalecer. Foi entonces cando a nosa interprete dirixiuse
ata un CD. O público pensou que a función incluiría un apartado musical pero
non era esta a súa intención. Achegouse con calma, en silencio, de fronte, reflexionando a cerca de cómo podería
salvar o obstáculo que non lle permitía seguir.
Decidiu deixar de concentrarse en si mesma e buscar novos horizontes ao redor. Este cambio de actitude fixo posible unha estampa cromática incrible; diversa e alucinante que a crítica titulou como difracción.
A actriz tíñao claro, xa non podía dar volta
atrás e desaparecer, subiu a escena para deixar a pel e agora era o momento de ensinar
todo o seu interior. .
O monólogo non se fixo esperar. Non valía un Ser ou non ser de Hamlet, non podía crear dúbidas; un Eu son así de Newton era máis acertado. E comezou a darlle voltas as cousas, de súpeto parar e mostrar todos os matices que a conformaban: vermello, laranxa, amarelo, verde, azul, azul escuro (índigo) e o violeta.
A función rematou e ocorreu o de sempre: aplausos,
gritos, ovacións e carreiras para sacar os primeiros e escasos selfies. Foron @s
crític@s os primeiros en chegar cos seus móbiles. Tamén nos selfies tivo que facer das súas.
Virou para unha luz ultravioleta
facendo destacar as cores fluorescentes.
Antes de marchar pedímoslle o seu autógrafo e,
alí mesmo, no medio da biblioteca debuxouno. Eu sempre firmo cun light painting ! dixo.
Pareceunos máis un garabato ca unha rúbrica,
pero xa sabedes: cousas de divas!
Qué actriz más polivalente!! Enhorabuena, excelente trabajo! ;)
ResponderEliminar