26.5.09

Como facer un traballo

"Manda truco!. Resulta que os profes mándanme facer un traballo e eu coma sempre a velas vir. Pois si que o teño complicado. Que quererán ? Como hei facer?.
Sóame que nalgunha clase falaron disto pero coa miña memoria...
Terei que mirar de atopar algo por aí para ter unha idea para ver de que non me rifen desta vez."
Se estou lendo o teu pensamento, ao mellor tes sorte e visitando este enlace atopas algo que che interesa. Non, o traballo terás que facelo ti pero aí tes unha chea de ideas e suxestións que che van axudar a face-lo traballo.
Home, claro que hai que ler, pero niso estamos ,non?
Hai que agradecer á Ponte Vella de Rábade a idea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Todo o que se publica neste blog respecta os dereitos de autor.
Se alguén considera que algunha imaxe ou calquera outro elemento publicado vulnera estes dereitos, agradeceriamos se nos comunicase para eliminalo inmediatamente. Grazas