Pódese constatar que a actividade está a xerar moitas expectativas. De feito non é raro ver a grupos de alumnos e mesmo de profesor@s comentando o emparellamento libro--profe.
Como consello diremos que convén andar coaas orellas ben abertas, pois en calquera momento dás cunha pista que nin sequera imaxinabas.
Non é fácil. Hai que prestar moita atención a algunhas cuestións relevantes que poden permitir tirar algunha conclusión que nos leve a atinar que lecturas fai , fixo ou aconsella cada profesor.
Como consello diremos que convén andar coaas orellas ben abertas, pois en calquera momento dás cunha pista que nin sequera imaxinabas.
Non é fácil. Hai que prestar moita atención a algunhas cuestións relevantes que poden permitir tirar algunha conclusión que nos leve a atinar que lecturas fai , fixo ou aconsella cada profesor.
A data de publicación dos libros, a idade máis ou menos do profe ou "profa", a lingua na que está escrito,... son elementos que se os relacionamos ben poden dar pistas interesantes.
Nós andamos tamén facendo posibles encaixes, e, cun pouco de esforzo, imos colocando este aquí, aqueloutro acolá,... para despois desfacermos o que xa tiñamos feito e volver empezar.
De todas formas, dirémosvos que cun pouco de paciencia e dedicación podemos acadar un resultado, cando menos, digno.
Aproveitamos para dicir que hai moitas lecturas interesantes en todo ese abano de propostas; nós mesmos aproveitaremos algunhas delas para as nosas lecturas persoais.
Sorte.
Nós andamos tamén facendo posibles encaixes, e, cun pouco de esforzo, imos colocando este aquí, aqueloutro acolá,... para despois desfacermos o que xa tiñamos feito e volver empezar.
De todas formas, dirémosvos que cun pouco de paciencia e dedicación podemos acadar un resultado, cando menos, digno.
Aproveitamos para dicir que hai moitas lecturas interesantes en todo ese abano de propostas; nós mesmos aproveitaremos algunhas delas para as nosas lecturas persoais.
Sorte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario